Vláda Tazánie si nechala vypracovat studii, která měla za úkol posoudit všemožné vlivy, které může stavba dálnice mít na životní prostředí a celý ekosystém Sererengeti - Mara. Snad nikoho nepřekvapí, že studie dospěla k závěru, že stavba dálnice neohrozí životní prostředí a že obavy ochránců přírody jsou liché. Studii je možné stáhnout zde na konci stránky pod odkazy na sociální sítě. Vše je v AJ.

STSH zdůrazňuje, že se mimo jiné ve studii zmiňuje jedna smutná věc. V roce 2015 se odhaduje počet vozidel, které přes inkriminovaný úsek projedou na cca 800 a v roce 2035 na cca 3500. Počítá se také s nárůstem turistického ruchu. Logicky uvažujícího člověka ale napadne, kdo a za čím by do Serengeti vlastně jezdil? Pokud se dálnice postaví, migrace, tak jak ji známe teď, v Serengeti v roce 2035 zcela jistě nebude.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
Attachments:
Download this file (eia-part-i.pdf)eia-part-i.pdf[ ]1889 kB
Download this file (eia-part-ii.pdf)eia-part-ii.pdf[ ]1077 kB
Download this file (eia-part-iii.pdf)eia-part-iii.pdf[ ]2863 kB
Download this file (eia-part-iv.pdf)eia-part-iv.pdf[ ]1759 kB
Download this file (eia-part-v.pdf)eia-part-v.pdf[ ]1115 kB
Download this file (eia-part-vi.pdf)eia-part-vi.pdf[ ]587 kB